Artikels

Die motorfabriek-argitek Albert Kahn sterf

Die motorfabriek-argitek Albert Kahn sterf


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Op 8 Desember 1942 sterf die argitek en ingenieur Albert Kahn - bekend as "die man wat Detroit gebou het" - by sy huis daar. Kahn en sy assistente het altesaam meer as 2 000 geboue gebou, meestal vir Ford en General Motors. Volgens sy doodsberig in Die New York Times, "Het Kahn 'n revolusie in die idee van 'n wonderlike fabriek gemaak: sy ontwerpe het die wonder van moderne massaproduksie moontlik gemaak, en sy geboue het die gesigte van duisend stede en dorpe van Detroit na Novosibirsk verander."

Albert Kahn is gebore in Duitsland in 1869. Toe hy 11 was, verhuis sy gesin na die Verenigde State en vestig hulle in Detroit, waar die tiener 'n pos as 'n argitekleerling neem. In 1902, nadat hy by 'n aantal bekende argitekfirmas in Detroit gewerk het, het Kahn sy eie praktyk begin.

Terwyl die fabrieke vir Packard gebou is, het die jong argitek gevind dat die ruil van gewapende beton vir hout of metselwerk die konstruksie van vervaardigingsaanlegte aansienlik versnel. Dit het hulle ook stewiger en minder brandbaar gemaak. Boonop het gewapende betongeboue minder draende mure nodig; dit het op sy beurt vloerruimte vir massiewe industriële toerusting bevry. Kahn se eerste betonfabriek, Packard Shop No. 10, staan ​​vandag nog op East Grand Boulevard in Detroit.

'Argitektuur', sê Kahn graag, 'is 90 persent besigheid en 10 persent kuns.' Sy geboue weerspieël hierdie filosofie: hulle was slank, buigbaar en bowenal funksioneel. Behalwe al die nuttige beton, bevat dit groot metaalraamvensters en garagedeure en 'n hektaar ononderbroke vloerruimte vir vervoerbande en ander masjiene. Kahn se eerste Ford-fabriek, die plant in 1909 in Highland Park, het hysbakke en stomwagters gebruik om die Model T-monteerbaan oor verskeie verdiepings te versprei, maar die meeste van sy daaropvolgende fabrieke was groot enkelverdiepingruimtes: Ford's River Rouge-aanleg (1916), die massiewe Goodyear Airdock in Akron (1929), die Glenn Martin-lugvaartfabriek in Maryland (gebou in 1937 rondom 'n vergadervloer so groot soos 'n voetbalveld) en, miskien die bekendste van alles, die halfmyl lange Willow Run "Arsenal of Democracy, ”Die tuiste van Ford se B-24-bomwerper in Ypsilanti.

Alhoewel Kahn 'n aantal nie-fabrieksgeboue ontwerp het, waaronder die Ford- en GM-kantoortorings in die sentrum van Detroit, is hy veral bekend vir die bou van fabrieke wat die behoeftes van die industriële era weerspieël.


Historiese Detroit

Terwyl die People Mover luidrugtig deur die middestad kronkel, loop dit verby 'n stop met 'n bekende naam en 'n vervaagde geheue: Times Square, die destydse tuiste van die Detroit Times -koerant.

The Times is die eerste keer op 1 Oktober 1900 gepubliseer as Detroit Today onder uitgewer James Schermerhorn. Dit is op 6 Oktober 1921 verkoop teen 'n ontvanger se verkoop aan die koerantmagnaat William Randolph Hearst, wat die koerant in sy groeiende landwye ryk gevou het. Toe Hearst die Times koop, het dit slegs 26 000 per dag versprei. 'N Jaar later het dit tot 150 000 ontplof en in 1950 'n hoogtepunt van ongeveer 440 000 bereik. In die middel van Julie 1922 het Hearst 'n Sondaguitgawe van die koerant bygevoeg, wat in Maart 1949 'n hoogtepunt van 625 000 mense bereik het.

Sulke groei het 'n groter gebou vereis, en Hearst het die bekende argitek Albert Kahn opdrag gegee om sy koerant 'n paleis te ontwerp, net soos ander eienaars vir die Detroit News (gebou in 1917) en die Detroit Free Press (1912 en 'n opvolger in 1925). En Kahn sal nie teleurstel nie. Die pragtige Art Deco -tuiste van die Detroit Times het ontstaan ​​op Cass Avenue en Times Square, en is op 6 Desember 1929 aan baie fanfare gewy. Onder die toesprake was eienaar William Randolph Hearst en goewerneur Fred W. Green. Van die deelnemers was Kahn, Henry en Edsel Ford, die plaaslike digter Edgar Guest, General Motors President Alfred P. Sloan en lede van ander prominente Detroit -gesinne, soos Briggs, Booth, Crowley, Fisher, Joy, Himelhoch en Scripps.

Dit was uit hierdie gebou dat honderdduisende Detroiters hul nuus sou kry, vanaf daardie dag in Desember 1929 tot die koerant in November 1960 stilgemaak is.

Deur die voordeure onder die toring te loop, kom besoekers in 'n atrium van verskeie verdiepings ingerig met marmer en graniet. 'N Bank hysbakke met okkerneutpanele regs van die ingang sou verslaggewers na die stadskamer op die sesde verdieping bring. 'N Groot trap agter in die voorportaal bied 'n meer rustige hemelvaart as dit nie op die sperdatum was nie. Die voorportaal is versier met pragtige adersteen en elegante bronsgietstukke.

Terwyl die voorportaal oorweldigende weelde bied, was die nuuskamer baie meer bruikbaar. Daar was swart plintjies, een van die ses soorte marmer wat Kahn gespesifiseer het vir gebruik in die gebou, maar dit was die bevelpos van die nuuskamer, nie 'n oord nie. Seskantige herskryf lessenaars het telefoon mondstukke aan pype oor die tikmasjiene gehang. Ligte kantoorafskortings gemeng met vensterkantore in die middel van die kamer. Die liggies was groot skoolhuise. Sigaretrook bevlek die plafon. Die vloer is toegepak met stoele wat duisende kere teruggedruk is in die haas om 'n verhaal te soek.

Dit was 'n ou nuuskamer waar verslaggewers kettingrook het terwyl hulle stories op tikmasjiene slaan en Bourbon uit flesse drink om hul senuwees op die sperdatum te kalmeer. Dit was die koerant wat nuus oor die tuisland vir die man op die monteerbaan berig het.

'Dit was 'n wonderlike plek', onthou Zachare Ball, wat as kind tyd in die gebou deurgebring het. Haar pa, Don Ball, het City Hall vir die Times gedek. Sy het op die ouderdom van 18 in 1973 by die Free Press gaan werk as kopie -assistent en tot 1994 gebly as verslaggewer. Dit was net 'n ander plek. Daar was nie so iets nie. ... '' His Girl Friday ', so was dit. "

En die koerant was vol karakters, die tipe wat af en toe 'n ontkleedanser - of perd - na die nuuskamer sou bring.

"'N Verslaggewer het sy middagete gedrink en op pad terug was daar 'n berede polisieman buite die Times," sê Norman Prady, 'n verslaggewer van Times van 1955 tot 1960 wat nie daar was vir die perd nie, maar later daarvan gehoor het. 'Hierdie verslaggewer het blykbaar die polisieman oortuig om sy perd vir hom te leen, en hy het die perd deur die laaiplek aan die oostekant ingelei, waar dromme ink en rolle koerantpapier ingekom het. die perd oorkant die stadskamer. Soos ek later meegedeel het, het hy agter 'n herskryfde man aangestap, ek glo dit was Ted Peck en het notas van 'n verslaggewer geneem. En die verhaal vertel dat hy vir die verslaggewer sê: 'Jy sal harder moet praat, daar staan ​​'n perd agter my.' Mense wat geneig was om eksentriek en van die muur af te wees, sou nie mense skok nie. 'n ongerief wees. "

'Ons was mal daaroor om te skop'

The Times was 'n aandblad, so dit het kop-aan-kop met die Detroit News in die middagmark gegaan. Die Free Press was 'n oggendkoerant. Met drie koerante wat om lesers stry, geniet Detroit 'n mate van joernalistiek wat sedertdien in die stad ongeëwenaard was. Elke koerant se verslaggewers het hul mededingers -en dikwels hul landgenote -gedryf om te slaag en die grootste deel daarvan te ontbloot.

"Verslaggewers by die News, Free Press en Times was vriende, ons het saam gedrink, maar ons was mal daaroor om te skop," sê Mitch Kehetian, wat in 1953 as 'n kopseun by die Times begin het en as 'n algemene opdragverslaggewer daar gewerk het tot die dag toe die koerant in 1960 gesluit is.

"Ons het die tydperk van die Tweede Wêreldoorlog tot in die laat 50's en vroeë 60's beleef, wat duidelik die goue era van koerantberig in Detroit was", sê Prady, nou 75 jaar oud en woonagtig in Berkley. 'Dit was 'n tyd van groot, groot talent en besaai met baie karakters. Maar 'n koerant is niks sonder sy nuuskamer nie. En 'n nuuskamer is niks sonder sy joernaliste nie, en die Times het twee van die beste en mees gerespekteerde koerante wat Detroit nog ooit gesien het.

Trainor en Girardin

Jim Trainor was 'n legendariese stadsredakteur by die Times wat groot vrees en groter respek van die personeel van die koerant afgedwing het. Die hardnekkige Trainor kon 'n verslaggewer op sy knieë bring, "jou bestraf totdat jy amper nie kon opstaan ​​nie," het die oud-Times, Tom Kleene, in 1975 aan die Free Press gesê, maar hy het 'n groot hart en beskou sy personeel as 'n verlenging van sy familie. Trainor het Jerome Cavanagh se perssekretaris geword toe Cavanagh burgemeester geword het.

Ray Girardin was bekend as die beste polisieverslaggewer in die stad, 'n gesag van Detroit se berugte Purple Gang en die opvallende joernalis van die koerant vanaf 1929 tot die koerant gesluit het. 'Hy was die Dick Tracy van die nuuskamer,' sê Kehetian. Girardin, die eerste president van die Detroit Press Club, word die polisiekommissaris van Cavanagh, vandag die ekwivalent van die polisiehoof, en lei die departement tydens die oproer in 1967.

Sulke joernaliste swoeg uit die sesde verdieping om die koerant op die vyfde saam te sit. Dit is waar die setwerk en stereoplate vir die pers gemaak is. Daar was 'n wenteltrap tussen die nuuskamer en die opstelkamer waar personeellede op en af ​​na bladsye kyk. Die besigheidskantore waaruit advertensies verkoop is, was op die vierde, waar werknemers ook hul salarisstrokies sou afhaal. Die hoë perse in die kelder wat die gebou geskud het, het na die poskamers op die derde verdieping geloop. Transportbande het alles na die vragmotors geneem, en die vragmotors het die koerante by die kiosk en papierkassies afgelewer.

Geld sukkel

Maar sedert 1955, toe dit ses weke lank gesluit was deur 'n drukkerstaking, is die Times verswak deur nog vier uitstappies en voortdurende stakingsdreigemente. Die feit dat die koerant nie veel teenwoordigheid in die voorstede gehad het nie, was nog 'n bydrae tot sy stryd. 'Die koerant het op die stadsgrense gesterf,' sê Kehetian. 'Die opskrifte was gemik op straatverkope in die middestad.'

The Times het homself herontdek om sy lot te verander, en Phil De Beaubien in die middel van die vyftigerjare van die tydskrif Look ingebring om veranderinge aan die koerant voor te stel. Die probleem was "hy het vir die ouer gehoor gesorg", het Kehetian gesê. The Times het 'n groter afdruk gehad om dit makliker te maak om te lees, maar dit beteken korter, minder diepgaande verhale. Hy het ook probeer om die straatverkope vroegoggend te versterk vir mense wat in die stad kom werk in plaas van die voorstede. Die sirkulasie van The Times het bly gly.

"De Beaubien se taktiek was die soen van die dood," sê Prady. In 1956 het die Times 28 pers -eenhede van Goss gekoop wat agt kleurbladsye op elke pers kan bevat -en dit kan die sukkelende papier meer aanloklik maak vir voornemende kopers.

'Een uit in Detroit'

Sestig jaar nadat die perse die eerste keer begin rol het, is die laaste uitgawe van die Times op 7 November 1960 gedruk. Die Free Press het destyds berig dat slegs een persoon by die Times, hoofbestuurder William H. Mills, geweet het van die dreigement van die verkoop. Baie van die Times se 1 500 werknemers het in telegramme uitgevind, die meeste van hulle arriveer na 03:00 op 8 November.

'Dit is met groot spyt dat die bestuur van die Detroit Times u moet in kennis stel van die beëindiging van u dienste vanaf die opening van die besigheid op 7 November 1960,' het die bondige telegram begin. 'Dit is nie nodig dat u vir verdere diens aanmeld nie. U salaris is beskikbaar op u gewone betaaldag in die lobby van Detroit Times. Die hoofrekenmeester is opdrag gegee om so gou as moontlik 'n tjek per e -pos aan u te stuur vir enige geld wat u in die kollektiewe bedingingsooreenkoms tussen die Detroit Times en die Guild kan betaal. " Dit is onderteken deur Mills.

Kehetian het gesê "niemand kon hom verdra nie." Veral na daardie aand.

'As daar 'n lewende, asemhalende skelm was, was dit hy,' het Prady, 'n verslaggewer, bygevoeg. Hy was ''n goedkoop, ellendige teef'.

Mills het destyds in sy verweer aan die Free Press gesê dat hy geen idee het waarom die einde van die koerant so koud, korter is nie.

'Ek het my perd net onder my laat skiet,' het Mills gesê.

Terwyl sommige verslaggewers uit die koue woorde van die telegram uitgevind het, het ander dit persoonlik uitgevind.

'Ek het saam met John Nehman van die Detroit News in Greektown 'n vroeë ontbyt in Greektown uitgegaan,' onthou Kehetian, nou 78 jaar oud en woon in Allen Park. 'Dit was 03:30 die oggend. Ek het teruggery na die gebou, en die wagte het vir my gesê ek kan nie ingaan nie. Ek het gesê: 'Ek werk hier', en hulle het gesê: 'Nie meer nie.' En dit was dit. '

Mills het die boodskap om 03:14 na die Times -nuuskamer gebring en gesê dat diegene wat by die tikmasjiene afstorm, moet stop. Die nagpersoneel het die eerste uitgawe reeds klaargemaak. "Mills het die mans aangesê om alles weg te gooi en die Times sterf met sy stewels aan, in die volle hitte van die geveg," het die koerantskrywer van die Free Press, Louis Cook, die volgende dag geskryf. Baie verslaggewers het 'n rukkie gestaan ​​en rustig huis toe vertrek.

"Vir eerlikheid en lojaliteit het die Times -mense nooit meerderes gehad nie," het Cook geskryf. 'Toe die einde kom, was daar geen morbiede nuuskierigheid of tranerige histerie nie. Die gay mans en vroue wat op Times Square gewerk het, het hul gewone klas gewys. ” The Times het uitgegaan soos dit geleef het- met waardigheid.

"Daar was gerugte op die draad dat die Detroit Times te koop is en dat die Chicago Sun-Times dit gaan koop," sê Kehetian. 'Dit was destyds 'n verrassing, al was die Hearst -ryk op wankelrige grond. William Hearst Jr. het gesê dat die Times die laaste koerant was wat ons verkoop het en dat dit sy pa se gunsteling was. Ons was 'n groot kompetisie vir die News, so dit het ons almal verras. "

Prady onthou dat De Beaubien ook probeer het om sulke gerugte uit die weg te ruim: 'De Beaubien het gesê:' Daar is 'n gerug dat die Detroit Times te koop is. Die gerugte is waar. The Detroit Times is elke dag te koop by die kiosk regoor die stad. '' Onder die opskrif 'One Out in Detroit' het Newsweek berig dat die Times, Hearst se 'mank' koerant in Detroit, aan sy 'goedgesinde mededinger' verkoop is. vir ongeveer $ 10 miljoen, ongeveer $ 71,7 miljoen vandag. Newsweek het berig dat die Times die afgelope vyf jaar dieselfde bedrag verloor het. Die ooreenkoms is onderhandel deur die hoofbestuurder van Hearst Newspapers, H.G. Kern.

Uitvoerende bestuurders van Hearst het hul spyt uitgespreek dat hulle Detroit verlaat het na byna 40 jaar, maar net soos die huidige moeilike era vir gedrukte joernalistiek, was "die Times deur dieselfde basiese probleme gekonfronteer met soveel ander metropolitaanse koerante."

'Dit was soos om wakker te word'

Toe die steeds verstomde werknemers van Times Maandag na die gebou gaan om meer inligting te kry en hul besittings af te haal, vind hulle die hysbakke geblokkeer deur privaat sekuriteit. Hulle is slegs toegelaat om na hul kantore op die boonste verdieping te gaan en hul lessenaars skoon te maak as hulle vergesel was van 'n privaat polisiebegeleier.

'Dit was iets daardie dag,' het Prady gesê. 'Ons het almal afgegaan om ons tjeks te kry, en die plek wemel van pinkertons. Om na die stadskamer te gaan "om jou besittings te kry" beteken dat jy een of twee op 'n slag met een van hierdie pinkertons moet klim. ... Dit was soos om wakker te word.

'Ek het tot by die voorportaal gekom en gesê:' F *** it, 'sê Kehetian.

Ondanks die sekuriteit is die foto -afdeling nog steeds ontplof, het Prady gesê, met duisende dollars aan toerusting wat weggesteek is.

Die perse bly rol

Terwyl die Times dood was, sou sy hart nog 15 jaar lank dreun.

Op 11 November 1960 het die News begin met die druk van koerante by die Times -gebou - hernoem tot die Detroit News Times Square Plant - om die sprong in omloop te hanteer. Voordat die News die Times gekoop het, was die daaglikse verspreiding Sondag ongeveer 525 000 en 740 000. Na die verkoop het die News daagliks 900 000 eksemplare gedruk en Sondae 1,2 miljoen. (Die eerste sodanige Sondagopgawe, op 13 November 1960, het die rekord vir die grootste drukoplaag in die geskiedenis van Detroit gebreek.) Ongeveer 300 000 van die 900 000 daaglikse eksemplare en 200 000 van die Sondagkopieë is op die Times se pers gedruk. Een van die probleme was dat die grootte van die Times se gedrukte bladsye kleiner was as die nuus. Die bladsye moes by die News -gebou op Lafayette gemaak word en na die Times Square -fasiliteit gehaas word om op die pers te sit.

The News het ook baie van die Times se gewildste funksies aangebied, waaronder die Puck Comic -afdeling in die Sondag -uitgawes en die verspreidingsregte van die gewilde American Weekly -tydskrif. Die nuus het vanaf 8 November 1960 verskyn en verskyn as "The Detroit News -met inbegrip van die beste eienskappe van die Detroit Times."

Baie van die pers se persman, stereotipers, papierhanteerders, masjiniste, elektrisiëns en pospers het oorgegaan na die druk van die News. The News bied ook aan alle Times -diensverskaffers werk aan. Ongeveer 400 van die Times 'Guild -lede, soos verslaggewers, is in die ander koerante geskarrel vir werk. Hulle het volle skeidingsvergoeding ingevolge die koerant se kontrak met die vakbond gekry: twee weke loon vir elke diensjaar met 'n maksimum van 56 weke vergoeding plus vakansievergoeding.

Times -personeellede was nie die enigstes wat die verkoop sterk aangegaan het nie. The News het berig dat voormalige Times -verskaffers “teister en verhinder word om die voormalige Times -sirkulasie -stasies binne te gaan en afskrifte van die News af te haal vir verspreiding aan Times -kliënte”. Die groot wedywering van die News and Free Press is na nuwe hoogtes geneem.

Baie van die Times, verslaggewers en redakteurs en rubriekskrywers het by die News of Free Press gaan werk, maar Kehetian sê nie almal nie. Die News and Free Press het uit die geslote koerant gekies en saam met die verslaggewers met die grootste name gegaan. Dit het baie van hulle sonder werk gelaat, waaronder Kehetian, wat uiteindelik in 1962 by die Macomb Daily aangesluit het en gebly het totdat hy in 2005 afgetree het.

'N Reünie van Detroit Times is 25 jaar by die ou Detroit Press Club in Howard en Abbott gehou. Almal wat met die Times verbonde was- van verslaggewers tot hul weduwees om seuns te kopieer- het dit bygewoon.

'Ons het vroeër 'n reünie gehad, maar dit moes soos 'n nasleep wees,' sê Kehetian. 'As u 'n groep het wat stropers en perde in die stadskamer ingebring het en nou wandelaars inbring, is die tyd naby.'

Girardin, 'n groot roker, sterf vroegoggend op 28 November 1971 in die Harper -hospitaal op 69 -jarige ouderdom. Trainor sterf aan kanker op 29 Desember 1975 in die Providence -hospitaal. Hy was 76. Ball se pa, wat later in die News News City Hall gaan werk het, is in 1987 oorlede.

Die geliefde gebou wat hulle dekades lank tuis genoem het, sou binnekort volg.

The Times stop

Met die vooruitgang in druktegnologie, soos die verwagting van meer kleur, en die groeiende aantal voorstedelike lesers, het die Detroit News in 1975 'n nuwe hoëtegnologie-fabriek in Sterling Heights geopen. Times Square is uiteindelik op 5 Januarie 1975 stilgelê. Die res van die gebou is amper 15 jaar tevore verlaat en het verval. Water het in die stadskamer gelek, lankal van die tikmasjiene en kettingrookjoernaliste verwyder. Die tipe-stel masjiene was weg. Die komposkamer, waar die papier bymekaargemaak is, was lankal leeg.

Planne vir die afbreek van die gebou, wat sedert 1975 ongebruik is, is middel Januarie 1978 deur V. Leonard Hanna, vise-president finansies en beheer van die Evening News Association, aangekondig. Hy het destyds aangekondig dat die perseel as parkeerterrein gebruik sou word. Hanna het gesê dat pogings aangewend is om die gebou te verkoop, maar dat dit ongelukkig ontwerp is vir 'n doel -om 'n koerant te vervaardig.

Daardie maand is sy voormalige personeellede weer genooi om afskeid te neem. Kehetian was een van diegene wat teruggekeer het.

'Baie van ons was jammer dat ons dit gedoen het,' sê hy. 'Ek weet ek het. Dit was soos 'n lykshuis. Ou verf was besig om te skil. Leeg. ... 'n Hele paar jaar het verbygegaan en jy gaan terug. U het onthou waar die kopie -lessenaar was, en onthou hoe Jim Trainor af en toe die spoeg moes misloop. Dit was soos om terug te keer na 'n hoërskoolreünie en niemand het dieselfde gelyk nie. "

Die volgende maand het 'n slopingspan opgedaag met 'n slopende bal.

Prady herroep die dag aan die Free Press in 1988. Die werkers het hom laat binnegaan vir 'n laaste besoek, en hy het een van die ou skoolhuisbolle in 'n hoek opgesluit gevind en dit as 'n aandenking geneem.

'Ek het nie teruggedraai om te kyk nie, maar ek het gehoor hoe Albert Kahn se boonste verdieping gil en sterf,' skryf hy. 'Dit klink soos baie sand wat uit 'n groot sak gegooi word. Of dit was Kahn se Indiana -kalksteen wat deur die staalbal tot kaskende stof vergruis word, of dat dit iemand van boek tot boek was wat die poësie uitvee. Voor die einde van die dag was die gebou wat byna 50 jaar lank 'n aantal joernaliste in Detroit gehuisves het en lesers se behoefte aan nuus vir byna 50 jaar gevoer het, na 'n begraafplaas in 'n stedelike olifant gevul met pragtig lelike stadsale en afdelingswinkels met hoekhorlosies. , ”Het Prady geskryf. 'Sou die stad beter daaraan toe wees met 'n gebou minder en nog 'n parkeerterrein? Miskien moes ons net ontslae raak van nog 'n herinnering aan hoe die lewe in die stad was, nog 'n herinnering aan waar ons vandaan kom en waarvan ons gemaak het. & Quot


Die geboorte van industriële reuse

In 1928 het tientalle ingenieurs van die firma Kahn & rsquos in die USSR aangekom onder leiding van sy broer Moritz. Alhoewel Albert self nooit die Land van die Sowjets besoek het nie, het hy sy missie in Sowjet -Rusland as iets meer as net sake beskou.

Ek glo nie dat die wêreld weer kan opstaan ​​voordat ander mense die Russe help om hul land te verander in 'n moderne industriële samelewing wat in harmonie ontwikkel met die res van die wêreld nie, en hy skryf. (Skakel in Russies)

Amerikaanse spesialiste in 'n motorfabriek wat in 1932 deur die bouer van Detroit, Albert Kahn, in Chelyabinsk ontwerp is

In 1929-1932 het Amerikaanse ingenieurs in samewerking met Sowjet-kundiges wat waardevolle buitelandse ervaring opgedoen het, 571 industriële fasiliteite regoor die land gebou: van reuse-fabrieke, soos die trekkerfabriek in Chelyabinsk, tot klein werkswinkels.

Dit was Kahn & rsquos-argitekte wat een van die eerste groot industriële ondernemings van die USSR ontwerp en gebou het, die beroemde Stalingrad-trekkerfabriek, wat T-34 tenks vervaardig en herstel tydens die Groot Patriotiese Oorlog. Die aanleg is in die VSA gebou, afgebreek en na die USSR vervoer, en dan binne ses maande onder toesig van Amerikaanse ingenieurs weer op Sowjetgrond aangebring.

Dit was so 'n enorme sukses dat die firma Kahn & rsquos in 1930 selfs die hoofontwerper en konsultant van die Sowjet -regering geword het oor industriële konstruksie.

Maar hierdie bevoordeling het nie lank geduur nie, en spoedig het die Sowjet -leierskap besluit om die land van buitelandse maatskappye te bevry.


Albert Kahn (argitek)

Albert Kahn (21 Maart 1869 - 8 Desember 1942) was die voorste Amerikaanse industriële argitek van sy tyd. Hy word soms die 'argitek van Detroit' genoem en ontwerp groot industriële werke soos die Ford  River  Rouge  Complex, die grootste ter wêreld, sowel as wolkekrabbers en kantoorgeboue in die stad, en herehuise in die voorstede. Hy bou 'n praktyk met honderde argitekte in 1937, en sy firma ontwerp 19 persent van alle argitekontwerpte fabrieke in die VSA.

Boonop het Kahn onder 'n unieke kontrak in 1929 'n ontwerp- en opleidingskantoor in Moskou gestig en vyf-en-twintig personeel daarheen gestuur om Sowjet-argitekte en ingenieurs op te lei en honderde industriële geboue te ontwerp onder hul eerste plan van vyf jaar. Hy was die enigste raadgewende argitek oor Sowjet -industriële konstruksie. In 1943 het die Franklin  Instituut postuum Kahn die Frank  P toegeken.  Bruin   Medalje. [1]

Baie van Albert Kahn se persoonlike werkstukke en konstruksiefoto's word gehuisves by die Universiteit van Michigan se Bentley  Historical  Library. [2] Sy persoonlike werkende biblioteek, die Albert Kahn Library Collection, is gehuisves by Lawrence  Technological  University in Southfield, Michigan. [3] Die argiewe   van  American  Art by die Smithsonian -huis het die meeste korrespondensie en ander materiaal van die gesin. [4]


Sy motorfabriekargitektuur stel die standaard vir diegene wat gevolg het

Albert Kahn, wat gehelp het om 'n aantal belangrike vervoergerigte fasiliteite te skep en word algemeen beskou as die "vader van moderne fabrieksontwerp", is gebore in Rhaunen in die Koninkryk Pruise (nou Duitsland). Toe Kahn 11 was, immigreer hy en sy gesin na die Verenigde State en vestig hulle hulle in Detroit. Kahn het tydens sy tienerjare by 'n argitekfirma gewerk, en hierdie ervaring het hom begin met 'n uitstekende loopbaan.

In 1895 stig Kahn sy eie argitekskantoor. Sy benadering tot die bou van geboue het behels dat die tradisionele houtraamwerke ontwyk word ten gunste van geriewe van gewapende beton. Hierdie voorkeurbenadering verseker groter brandbeskerming vir geboue en baie meer onbelemmerde ruimte binne.

Kahn gebruik die styl van argitektuur in 1903 toe hy die fabriek van Packard Motor Car Company in Detroit ontwerp en bou. Hierdie innoverende prestasie in argitektoniese ontwerp het die aandag van Henry Ford getrek. Kahn het daarna die beroemde Ford Motor Company se beroemde Highland Park -fabriek ontwerp, waar Ford hom toegespits het op die vervaardiging van die Model T en die verfyning van die motorband.

Kahn het ook die Ford River Rouge Plant in Dearborn, Michigan, ontwerp. Hierdie massiewe fabriek, wat 2,4 kilometer breed en 1,6 kilometer lank is, was ten tyde van die voltooiing daarvan in 1928 die wêreld se grootste vervaardigingskompleks. mense.


Historiese Detroit

Die tabakbedryf in Detroit is belangrik as een van die belangrikste komponente van die stad se vervaardigingsbasis gedurende die laat negentiende eeu en in die 1920's. Die bedryf het byna uitsluitlik vroue in diens gehad, waarvan 'n groot meerderheid lede van die Poolse immigrantegemeenskap was. Die San Telmo Cigar Manufacturing Company was een van die drie grootste (saam met Lilies Cigar Company en Wayne Cigar Company, wie se fasiliteite nie meer bestaan ​​nie) van talle tabakprodusente in die stad. Die San Telmo Manufacturing Company nr. 2 -gebou is ook belangrik as gevolg van die verband met die ontwikkeling van die arbeidsbeweging in Michigan in die 1910's.

Die tabakbedryf in Detroit het in 1841 begin met 'n klein operasie wat deur George Miller uitgevoer is. Die eerste groot onderneming, die Hiawatha -tabakfabriek, is in 1856 gestig deur David Scotten met 'n fasiliteit in die 100 -blok van Randolphstraat. Teen 1864 was daar sewe groot tabakvervaardigers in die groeiende stad, waarvan verskeie naby Atwaterstraat en Jeffersonlaan geleë was. Scotten self verhuis sy onderneming in 1875 na 'n nuutgeboude gebou in Fortstraat en Campaustraat, later herdoop tot Scottenstraat. Die San Telmo Cigar Manufacturing Company is in 1892 deur Oscar Rosenberger georganiseer. Rosenberger was 'n immigrant en filantroop en raak betrokke by United Jewish Charities na die uiteindelike sukses van sy sigaaronderneming. Hy ondersteun die Fresh Air Society, 'n organisasie wat buitemuurse geleenthede bied vir immigrante met 'n lae inkomste en Joods-Amerikaanse jeug in sy aankoop van 'n permanente kamp aan die St. Clair in 1912, ongeveer vier kilometer suid van die berg Clemens. Die Fresh Air Society bestaan ​​steeds en het in die daaropvolgende jare hul bedrywighede eers na Brighton en uiteindelik Ortonville verskuif.

Die sigaarbedryf van Detroit het gegroei tydens die hoogtepunt van die Poolse immigrasie na die Verenigde State, toe 'n groot aantal mense Pole verlaat het, aangesien veranderinge in grondgebruik en meganisasie noodsaaklik was dat baie landbouwerkers elders werk moes soek. Gevolglik het 'n groot aantal Poolse immigrante na Detroit gekom en werk gekry in die groeiende tabakbedryf in die stad. Pools-Amerikaners het teen die 1920-sensus die grootste etniese groep in die stad geword, byna 20% van die bevolking. Die Poolse taal het algemeen geword in die fabrieke, en werkers het vriende en familielede aangemoedig om werk in die sigaarbedryf te soek, wat 'n sterk verbintenis tussen die tabakbedryf en die Poolse immigrantegemeenskap tot stand gebring het. Alhoewel die meeste van hierdie immigrante hulle aan die oostekant van die stad gevestig het, vestig 'n kleiner gemeenskap hulle om Michiganlaan en Twintigste Straat en versprei hulle oor die daaropvolgende jare weswaarts langs Michiganlaan. Om voordeel te trek uit hierdie groeiende poel arbeid, het baie sigaarondernemings hul bedrywighede na die stad se groeiende Poolse buurte verhuis. Die San Telmo Cigar Company het sy bestaande fabriek in Forest Avenue en Dequindre aangevul met 'n bykomende fasiliteit wat in 1910 in Michiganlaan en vyf en dertigste straat gebou is. Teen 1913 was die tabakbedryf een van die toonaangewende nywerhede in die stad, op die derde plek. in aantal mense in diens en vyfde volgens produkwaarde.

Op die oomblik was die tabakmaatskappye van die stad veral belangrik as groot werkgewers van vroue. Die tien grootste sigaarprodusente het 302 mans en 3 896 vroue (waarvan baie jonger as twintig jaar oud was) in diens gehad, wat die bedryf die grootste werkgewer vir vroue in die stad maak. Die arbeidsintensiewe, halfgeskoolde proses om sigare met die hand te rol, bied 'n ietwat bogemiddelde loon vir baie vroue in Detroit, wat van vyf en twintig tot veertig dollar per week kon verdien. Alhoewel hierdie vroue, wat nie in vakbonde was nie, veel minder verdien as vakbondmanne, was die loon steeds aansienlik groter as wat baie elders sou kon behaal. Ten spyte van die relatief hoë lone, het daar twis ontstaan ​​oor die werksomstandighede en die mate van vergoeding waarmee vroulike sigaarvervaardigers te kampe het. Nadat verskeie pogings om 'n vakleerlingskapstelsel te vestig misluk het weens 'n gebrek aan samewerking tussen die stad se sigaarondernemings, is nuwe werknemers opgelei. Om werknemers aan te moedig om by die onderneming te bly wat hulle opgelei het, is lone vir nuwe werknemers vir 'n tydperk, gewoonlik ses maande, teruggehou. As 'n werknemer die onderneming verlaat voordat hierdie opleidingstydperk verstryk het, word alle inkomste wat gedurende hierdie tyd verdien is, verbeur.

In 1912 het die Cigar Makers 'International Union gevra vir 'n boikot van sigare gemaak deur Detroit, en in September 1913 ondersteun die Detroit News-Tribune die vakbond met 'n artikel wat krities is oor kinderarbeid in die sigaarfabrieke. In January 1915, Tobacco Leaf, an industry journal, joined the debate with a piece highlighting the high wages earned by the city’s cigar makers, and held up the San Telmo Company as a model of corporate responsibility, describing a pleasant work environment and calling attention to that company’s financial support of the construction of new housing in the nearby neighborhoods. In 1915, the Michigan Legislature considered a minimum-wage law that would apply to women in the tobacco industry, but the cigar makers successfully lobbied against it, threatening to leave the state if it passed. In that same year, the San Telmo Company extended the aforementioned unpaid training period to a full twelve months. On June 26, 1916, tensions increased as the unionized, male cigar makers negotiated a major pay increase. Three days later, women at the Lilies Cigar Company, located at 222 East Forest Avenue, went on strike demanding a similar pay increase. Over the next several days, all the city’s major producers, including San Telmo, were on strike.

By 1917, the workers were able to achieve some of their demands, but only after several of the major cigar companies established operations in nearby states and in Ontario. In 1918, Oscar Rosenberger sold his enterprise to Haas Brothers Tobacco Company as the importance of the Detroit industry began to slowly decline.

The San Telmo building was subjected to a variety of uses after the cigar operation finally closed in 1926. According to city directories and building permits, the building was used as a “Boys Club” beginning in 1926, and later as a secondhand store, operated by the League of the Handicapped. It then served as location of a store, Bargain Office Equipment, until the structure was acquired for redevelopment by its current owner, Southwest Housing Solutions, in 2007-2008.

On the small, easternmost lot, at 5700 Michigan Avenue, a branch of the American State Bank was constructed in 1919, and continued to exist until it was closed in 1936. By then, the building had been acquired by the First National Bank of Detroit. A restaurant operated in the building until it was closed, and the building demolished, in 1974.

To the west, at 5728 Michigan Avenue, building permits indicate the construction of a single story “storage addition” to the San Telmo building. This structure was used for the aforementioned purpose for only a short time, if at all. By 1920, city directories indicate the address occupied by Belz & Wilhelmy Steel. Several manufacturing businesses came and went until the building was vacated in 1930. It was eventually incorporated into the Bargain Office Equipment operation mentioned above.

The San Telmo Cigar Manufacturing Company No. 2 building, facing south at 5716 Michigan Avenue, is a nearly cube-shaped, four-story, five-bay, flat-roofed industrial building, with a stretcher-bond red brick veneer, designed by Albert Kahn & Associates in 1910-1911. A cutaway corner at the northeast interrupts the cubelike shape and allows the building to conform to its irregularly shaped lot.

The front and rear of the building feature five large, evenly spaced window openings on each of the four floors, with four identical openings on each side of the building. Although no major alterations appear to have occurred to the façade, the historic integrity of the structure is somewhat diminished by loss of the historic fenestration. At an unknown date, the windows were eliminated and the openings closed in with concrete block. On the first two floors and in the central bay on the second floor, this concrete block work has been covered with red brick that closely matches the color of the building’s existing brickwork. Small aluminum and vinyl windows have been set into the concrete block on the first two floors and on the central bay of the third and fourth floor. The front door opening has been altered in a similar fashion the original wide door opening with transoms, as shown in construction drawings, has been replaced with concrete block and a single glazed aluminum door. Two stone steps project onto the sidewalk from the building’s main entrance. Exterior fire escapes, shown in original construction drawings, do not exist.

The first floor is raised approximately five feet above ground level, with small, rectangular basement windows facing the sidewalk at the front of the building. Raised brick pilasters extend vertically from ground level between each of these window openings, culminating in square brick crenellations that project approximately three feet above the roofline around the entire perimeter of the building. Each pilaster is decorated with a small, grey medallion between each floor. At the top of each pilaster, the projections at the roofline are decorated with grey limestone Greek crosses above limestone medallions. Repeating courses of decorative tile run horizontally around the outside of the building between the second and third and third and fourth floors, intersecting the cross patterns and underlining the window openings on the upper floors. A limestone string course runs around the structure between the first and second floors. A similar limestone cornice adorns the top of the structure on the east elevation only, apparently having been removed from the façade.

On the roof, sawtooth windows, now covered, provided light and ventilation to the upper floor, though these windows are set back and not visible from the street below. A water tank, which would have been visible from the exterior, has since been removed.

The interior retains the mostly open configuration of a factory or warehouse space. A small elevator and second stairwell near the front were added in the 1970’s due to building code requirements. The original stairwell centered at the rear of the building remains intact. All four floors retain a majority of the original diagonal maple hardwood flooring and the original heavy wooden columns supporting each floor. The building was built in accordance with “mill construction” practices, which used load bearing masonry walls to support the heavy timber floors and roof. In the event of a fire, even if the floors and roof collapsed, the walls would typically remaining standing and the structure could be rebuilt.

Although Albert Kahn is most well known for larger, more monumental industrial and commercial structures such as the Fisher Building, General Motors Building, and the Ford Rouge Complex, the San Telmo building is significant as an example of Kahn’s work during an earlier stage of his career. Many of the design elements found in the San Telmo building also found their way into Kahn’s later buildings. In particular, the crosses and medallions that adorn the San Telmo Cigar Manufacturing Company No. 2 building were also incorporated into the now-demolished Hudson Motor Car Company building, which Kahn designed immediately after the San Telmo building. Also present is the “base-column-capital” arrangement that Kahn more fully expressed in later, taller office buildings in subsequent years. The San Telmo building is similar in style to several other contemporary Albert Kahn structures, including the Ford Motor Company’s Boulevard Building, and the Ford Assembling Plant in Milwaukee, Wisconsin.

Kahn’s firm also designed several other cigar factories, all of which were located in Detroit: Consolidated Cigar Company, Mazer Cigar Company, Independent Cigar Company, Bernard Schwartz Cigar Corporation, and Spietz & Worch.

A single-story addition to the west of the structure, at 5728 Michigan Avenue, was constructed in 1916. The addition is clad in unpainted wood paneling on its lower half, and steel panels, painted brown, on its upper half. The façade of the addition is unfenestrated except for a single door, recessed into the east end of the façade. The recessed entrance area is faced with red brick. Vertical, molded steel panels anchor the ends of the addition. A historic photograph indicates that this building was once clad in face brick similar in color to the building’s original section, and was fenestrated with sash windows similar to those on the building’s original section.


Albert Kahn

Albert Kahn, sometimes called architect of Detroit, was born on March 21, 1869 in Rhaunen, Germany. He was the son of an itinerant rabbi. In his early age Kahn did not attend school but did various jobs instead and took art lessons from a sculptor named Julius Melchers. After some time his master gathered that Kahn was color blind so he suggested him to study architecture instead of arts.

Due to skillful performance and dedication Kahn proved to be quite a capable student of design and in 1890 got a scholarship. With the help of this scholarship Kahn traveled for a year in Europe and learned a lot that helped him later in his architecture career. On his return from Europe trip, Kahn was made the chief designer in the firm of Mason and Rice. In 1890s he turned down an offer to replace Frank Lloyd Wright in Louis Sullivan’s firm and kept working with Mason and Rice until 1896. In 1902 Kahn commenced his own practice, which ended up being a company of nearly four hundred people after a struggle of forty years.

Some of his prestigious contributions are:

  • Detroit Racquet Club, 1902 (Kahn designed the building, and the Vinton Company, whose offices were just down Woodbridge Street from the club, was awarded the general contract for erecting the facilities)
  • Palms Apartments, 1903
  • Belle Isle Aquarium and Conservatory, 1904
  • Engineering Building (now West Hall), 1904
  • Addison Hotel, 1905
  • Albert Kahn House, 1906 (his personal residence)
  • Willistead Manor, 1906, Windsor, Ontario
  • Belle Isle Casino, 1907
  • Cranbrook House, 1907
  • Mahoning National Bank, 1909, Youngstown, Ohio
  • National Theatre, 1911
  • Garden Court Apartments, 1915
  • Vinton Building, 1916
  • Helen Newberry Residence Hall, 1915
  • Natural Science Building, 1915
  • Psi Upsilon House (1924), 1000 Hill Street
  • Thomas H. Simpson Memorial Institute, 1927
  • Ford Motor Company Assembly Plant, 1930, Richmond, California
  • Dodge Truck Plant, 1938, Warren, Michigan

From 1929 to 1932 Kahn contributed to the Soviets’ First Five-Year Plan of industrialization by directing the construction of 521 factories and also trained more than four thousand engineers in the Soviet Union. By the year of 1937 around one-fifth of all the factory construction in the United States was undergoing with the name of Kahn’s firm associated with them. Later on Kahn’s firm also worked hard during World War II and he evolved Ford’s giant Willow Run bomber plant from 1941 to 1943, developed the Glenn Martin Assembly Building and its additions (1937-1941) to produce other military aircrafts and also got on well with the Chrysler Tank Arsenal, all models of modern design.

Throughout his influential career, Albert Kahn always grabbed every opportunity on his way, considering it as a responsibility, and thrived hard to transform the architecture of American industry. By the end of his struggles when he had reached an old age deceiving death by all possible means, he concluded his efforts as follows,

“When I began, the real architects would design only museums, cathedrals, capitols, monuments. The office boy was considered good enough to do factory buildings. I’m still that office boy designing factories. I have no dignity to be impaired.”


The First Concrete Auto Factory : An Error in the Historical Record

Michael G. Smith is a historian and photographer. His recent publications include Designing Detroit: Wirt Rowland and the Rise of Modern American Architecture (Wayne State University Press, 2017) and “Proportioning Systems in Wirt C. Rowland's Union Trust Guardian Building” (Nexus Network Journal, April 2015). [email protected]

Michael G. Smith The First Concrete Auto Factory : An Error in the Historical Record . Journal of the Society of Architectural Historians 1 December 2019 78 (4): 442–453. doi: https://doi.org/10.1525/jsah.2019.78.4.442

One of the landmark architectural advances of the twentieth century was the first automobile plant constructed of steel-reinforced concrete, an achievement that heralded the use of a revolutionary building technology for the largest and fastest-growing new industry in the United States. Numerous sources credit architect Albert Kahn with that first concrete auto plant as a result of his 1905 design for the Packard Motor Car Company's Building No. 10. However, as Michael G. Smith demonstrates in The First Concrete Auto Factory: An Error in the Historical Record, the Cadillac Motor Car plant in Detroit, designed by architect George D. Mason, preceded Packard No. 10. Moreover, Julius Kahn, Albert's brother, oversaw the engineering and construction of both the Cadillac plant and Packard No. 10, making essential contributions to both that have gone unrecognized until now. Smith describes how this significant error in the historical record came about and remained uncorrected even as researchers and writers pursued the subject.


Encyclopedia Of Detroit

Albert Kahn is perhaps Detroit’s best-known architect, and certainly one of its most prolific. Born in Germany on March 21, 1869, his family moved to Detroit in 1881. To help support his family, Kahn had to work, helping with his father’s early business in the city at the age of 12. He was hired as an office boy and apprentice architect by John Scott & Company but was fired a year later. While working for Scott, Kahn was found by sculptor Julius Melchers who allowed him to attend his drawing classes, where he excelled. Through Melchers, Kahn was hired at George Mason’s firm, Mason & Rice, where he learned drafting. Mason would go on to become one of Kahn’s greatest mentors and friends. Much of Kahn’s education was absorbed from his mentors, and from self-study at the library – he had no formal education past elementary school. In 1890, he won the American Architect and Building News scholarship to study in Europe, where he toured for a time with Henry Bacon. Shortly after his return, he was made chief designer at Mason & Rice at the age of 22. In 1895, he founded what would become Albert Kahn Associates, which is still in operation today.

Kahn had a versatile career, but is best known for revolutionizing industrial design in the European Modernist style. He achieved this through the use of reinforced concrete to open up space, bring in light, and reduce fire risk for Packard Motors in 1905 with his engineer brother Julius, who developed the Kahn system of reinforced concrete. His functional and economical designs shined in the Ford Motor Company’s Rouge Complex, built in the 1920s using steel building frames. Kahn worked with Ford years later on the Willow Run bomber plant during World War II, one of several Kahn contributions to the Arsenal of Democracy. His work was international in scale – with his firm spending two years designing hundreds of factories in the Soviet Union starting in 1929.

Kahn’s industrial architecture set the stage for the worldwide modernist movement elevating practical and functional concerns over ornamental details. Kahn’s well-lit and efficient spaces offered the best conditions for mass production. His designs for factories showed an ease with matters of operation and organization.

Beyond his industrial works, Kahn designed many iconic buildings in the Detroit area. One of his grandest buildings, the Fisher Building, won the Architectural League’s Silver Medal in 1928. More examples of his extensive body of work include: the Argonaut Building, Cadillac Place, the Detroit Athletic Club, Detroit Police Headquarters, the First National Building, the Ford Highland Park Plant, Belle Isle Aquarium, Anna Scripps Whitcomb Conservatory, the Detroit News and Detroit Free Press Buildings, Cranbrook House, Herman Kiefer Hospital, the Maccabees Building, River Place, the Edsel and Eleanor Ford House, and Hill Auditorium and Burton Memorial Tower on the University of Michigan campus. Kahn’s family attended Temple Beth El, and he went on to design two new buildings for the congregation, in 1903 and 1922.

Kahn was a leader in his profession, a frequent lecturer, founding craftsman of the Detroit Society of Arts and Crafts in 1906, and a member of the Detroit Arts Commission created in 1918. He married Ernestine Krolik in 1896, and they had four children together. Kahn died in Detroit on December 8, 1942.


Kyk die video: The Albert formerly known as the Griswold (Julie 2022).


Kommentaar:

  1. Delphinus

    Is daar 'n soortgelyke analoog?

  2. Arnott

    Maak foute. Laat ons dit probeer bespreek. Skryf vir my in PM, dit praat met u.

  3. Casimiro

    Bravo, lyk vir my 'n uitstekende idee

  4. Macniall

    This is a very valuable phrase

  5. Zulkiktilar

    Let him help you?

  6. Wendell

    Lekker sit by die werk. Raak afgelei van hierdie vervelige werk. Ontspan en lees die inligting wat hier geskryf is

  7. Saelig

    Bravo, wat 'n frase ..., die wonderlike gedagte



Skryf 'n boodskap